1st

Skrivet den 2011-04-24 @ 22:53:34

Hej. Välkommen till min blogg :)
Det här är ingen personlig blogg, alltså jag kommer inte sitta och skriva om hur mitt liv faller samman och hur jag inte kan bestämma mig för vem jag ska åka till och shoppa med..... Nej inget sånt trams...
Jag kommer visserligen att skriva om vad jag gör men mest om musik och film! (det är liksom det som själva namnet på bloggen går ut på)

Just nu lyssnar jag på brittiska gamla band. Typ Billy Idol och The Beatles, men såklart älskar jag att lyssna på nrj och gillar deras musiksmak :D
Men mitt absoluta favoritband är MGMT älskar dom mest av alla band <3

Filmerna just nu är tonårs-chickflicks, planerar att titta på Girls Just Want To Have Fun med Sarah-Jessica Parker (man måste bara älska henne efter Sex and the City, som jag tittar på ofta)

Böcker är lite blandat, t.ex. The Carrie Diares, Crescendo och Diamanter är för evigt (2an till djävulen bär prada)

Vill ni säga nåt om bloggen är det bara att tala ut! Dömer ingen för att ogilla min blogg men det verkar ganska meningslöst enligt mig att kommentera och vara inne på min blogg om ni inte gillar den.

Kommer att vara anonym (kanske lägger upp nån bild på mig själv nån gång) och jag kommer ibland att ha tendens att svära. Säger bara get used to it.

Peace

//Musiknörden




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback