Step Up 3

Skrivet den 2011-08-24 @ 19:39:06

Idag har jag inte varit i skolan :(
Är nämligen sjuk vilket är sjukt tråkigt! Haha snacka om dålig humor!
Så jag har typ bara sovit ätit och glott på tv. Inte kul.
Känns konstigt att inte göra nåt...
Såg i alla fall Step Up 3 och som vanligt när jag ser på dansfilmer vill jag börja dansa, jag vill också kunna sånt ju! Synd bara att jag ser sjukt löjlig ut när jag dansar... :/
I Step Up var i alla fall Moose med, han är min favorit! Han dansar skitbra plus att han är söt ^^

 

Själva filmen handlar om ett dansgäng som försöker vinna tävlingen "World Jam",
och som vanligt i filmer blir det trassel men den är faktiskt väldigt bra även fast den är förutsägbar :D

//Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback