Värnamo

Skrivet den 2011-07-21 @ 19:51:13

Nu är jag, Emmelli och pappa i Värnamo hos Camillas föräldrar och ska sova här tills imorgon. (då vi ska åka till High Chapparall!!!) Deras hus är i alla fall väldigt mordernt och dom är jättesnälla :)
Vi började åka imorse klockan 7 och kom hit typ halv 6 (!) men vi stannade och käka lunch och köpte lite polkagrisar i Gränna. Jag köpte Smultron och den var very gooood!




Sött som socker!!

Adios a todos mis amigos!


Stereotyper

Skrivet den 2011-07-15 @ 14:12:38

Haha, asså vissa av dom här stereotyperna visste jag inte ens om typ att folk från Polen är långsamma? Att folk från Puerto Ricans (stavas det så?) typ aldrig duschar? Fast det där om folk från Usa alltid äter hamburgare och har med sig gevär eller att irländare dricker mycket öl eller att ryssarna dricker mycket vodka har man ju hört förut.... hehe....

Vad säger dom om svenskarna då? Blonda bimbos är vad dom säger, orkar inte lägga upp bilder på det jag hittade men sök själva på "Swedish Stereotypes" på google så får ni se...


Lazy Day

Skrivet den 2011-07-15 @ 13:46:39

Hallå!
Har bestämt mig att denna blogg ska bli liiiite mer private så att jag kan, inte bara skriva om musik, utan också om det jag tycker och tänker. 'Nuff Said, yesterday såg jag och nio andra pers. HP 7 part 2! Blev det rätt nu? Det låter nästan som ett svar på en jobbig matte-fråga elr vad man säger...
I alla fall så var den så sjukt j*vla bra!!! Gud jag skulle så gärna vilja leva i den där världen! Tänk er liksom? Fast det där med Voldemort är ju inte så kul att vara med om :/
Om jag fick välja då skulle jag vilja vara ihop med George (ni vet Fred och George? Rons tvillingbrorsor)
Fred och George är roligast men dom hade typ inga skämt i den här filmen :/
"Im holy" var ju bäst i del 1 eller hur?

Whicked!

Idag har jag massor och göra, även fast det är lazy day.

1. Ändra bloggdesignen, it looks like crap eller hur?
2. Försöka lösa ut en level på Angry Birds (geek i know)
3. Kolla klart på Sex and the City avsnittet och kanske göra lunch?
4. Städa på rummet :/
5. Gå på promenad med mami, en hel mil.
6. ... Kanske höra med någon om dom vill göra nåt imorgon, med ett annat ord: vara social
7. Planera lite, tex när jag ska till millan tänka vad jag ska ha med mig till High Chapparall och försöka klämma in att åka till Ylwali innan jag ska till Tunisia!

Nu tänker jag lägga ut en låt och det kommer inte att bli Lazy Song för jag hatar den!
Utan det blir den här:



Tjingeling!