White Noise

Skrivet den 2011-06-30 @ 17:45:42

Enoy!

//Felicia


The Boat That Rocked!

Skrivet den 2011-06-30 @ 17:42:12

Damn! Den var skitkul!!
Ni måste verkligen se den om ni gillar brittisk-humor och 60-tals musik!
Den handlade om en pirat radio som heter Radio Rock, dom sände på en båt.
Där fanns "Young Carl" som blev ditskickad för att "växa upp" typ, The Count, Quentin, Gavin Kavanagh som var en av dom bästa med hans sätt att skita i regeringen, Dave, Angus, "Felicity the lesbian", Bob, John, Simple Simon Swafford, Thick Eric och Midnight Mark.

Man måste ha rätt sorts humor för att tycka att den är bra för annars är den väldigt provocerande...
Här är lite bilder och roliga klipp :D





 

//Felicia


The 60's

Skrivet den 2011-06-26 @ 20:40:07

Nu var det ju lite längesen jag skrev...
Sorry, om det är nån tapper läsare som fortfarande läser min blogg?
Moving on, jag har hyrt The Boat That Rocked. Jag är ju lite inne på 60 talet just nu. Jag lyssnar på Beatles och kollade på Across The Universe som också var den tiden. Den är föressten grymt bra! Och Nowhere Boy.
Både Nowhere Boy och Across the Universe hade nåt med Beatles och göra så vi får se om det är nån Beatles låt med i den här.

Efter det tänkte jag nog fortsätta i samma spår och kolla på Taking Woodstock. Men innan det ska ni få en recenstion (vet inte hur man stavar) på både The Green Hornet och Burlesque, båda var skitbra!!!
Imorgon ska jag och en kompis kolla på Pirates of the Caribiean 4, är lite efter där...

Så vi får se om det blir någon uppdatering ikväll eller om jag hinner det imorgon bitti :D

Knapra försiktigt chips lovers!

//Musiknörden


Mer Queen

Skrivet den 2011-06-09 @ 17:09:40

Ja dom är ju legender så jag tänker lägga ut mycket med dom!

Enoy!!

//Musiknörden


Morsdag

Skrivet den 2011-06-09 @ 16:57:18

Lite sent för att fira morsdag men låten äger ju!!
Låter låten tala för sig själv.....  




//Musiknörden