Beställt från Ginza!

Skrivet den 2011-11-21 @ 17:17:22

 Check!



Åh äntligen ska jag få hem min älskade favoritfilm! <3
Älskar den verkligen! Den är så bra, alla ni borde se den!
Tänkte först beställa den från cdon.com men den fanns ju bara som bok! :/
Minus till cdon.com för att de inte har världens allra bästaste film!!!
Nu är jag lycklig! :D

Resten av kvällen, eller det är väl knappt kväll än? Det ser bara ut som det :S
i alla fall så ska jag plugga och träna, sjukt duktigt eller hur?

//Felicia <3


Älskart.

Skrivet den 2011-11-19 @ 12:53:08

Kommer ihåg hur jag och Cillan satt och kolla på den här filmen HELA tiden när vi var små! Älskar den verkligen den är ju klockren! haha! Men favorit-scenerna var ju alltid Plåtniklas sång i början och Rävens sång i slutet.
Har suttit och kollat på hela filmen på YouTube och det går faktiskt riktigt bra att göra, dessutom är det gratis ju ;)
men jag satt typ och garvade hela tiden!! Ni mååste se dom här klippen, vet iaf att Cillan kommer garva häcken av sig LOL :D




Norwegian Recycling

Skrivet den 2011-11-09 @ 21:07:05

Det här geniet sätter ihop flera låtar till ett underbart resultat! Ni måste verkligen lyssna på det här,
jag BEFALLER er hahah!




I <3 instagram

Skrivet den 2011-11-09 @ 20:52:03

Åh jag älskar verkligen att ta bilder och redigera dem lite, behöver inte vara så mycket men liksom ändra färger på bilden. Därför är det perfekt att ha Iphone! Det finns så många roliga appar som man kan fixa till sin bilder med och lägga upp. Typ Instagram! Det är typ ett måste för den som har iphone, man kan ladda upp bilder och följa andra och gilla deras bilder. Har ni instagram? Följ mig @stockholmen !

Här är mina favorit redigerade bilder (har alltså bara ändrat "filter" inget komplicerat)







//felicia <3


Min design är helt craaazy :/

Skrivet den 2011-11-01 @ 18:06:15

Om man går in och kollar på nån av de nya kategorierna så ser det ju HELT FEL ut!! Blir så irriterad när sånna grejer händer! Men men jag får väl leva med det tills vidare...

Nu till de roligare händelserna! :D
Har varit i Uppsala och varit med syrran! Där hittade jag en skitsnygg typ bomber-jacka från Carlings, på rean dessutom! Den kostade 500:- innan men det var 70% på den så bara 150 kr! AMAZING I KNOOOW!

Idag och imorgon blir väl inte så speciella dagar, ska träffa min gamla lärare. Det blir nog kul :)
På torsdag ska jag dra ut två tänder :S sen så ska jag vara med pappa hela dagen.
På fredag så ska jag till stan eller täby med Frida och Emmelli, hoppas på stan. Vi ska strosa runt på gatorna, kolla affärer och se på bio :)
Och på lördag ska jag vara med Frida och Elsa på deras spökrunda, jag ska typ vara en mördare med köttkniv! Skojigt värre :D

Ciaaao! <3