Min design är helt craaazy :/

Skrivet den 2011-11-01 @ 18:06:15

Om man går in och kollar på nån av de nya kategorierna så ser det ju HELT FEL ut!! Blir så irriterad när sånna grejer händer! Men men jag får väl leva med det tills vidare...

Nu till de roligare händelserna! :D
Har varit i Uppsala och varit med syrran! Där hittade jag en skitsnygg typ bomber-jacka från Carlings, på rean dessutom! Den kostade 500:- innan men det var 70% på den så bara 150 kr! AMAZING I KNOOOW!

Idag och imorgon blir väl inte så speciella dagar, ska träffa min gamla lärare. Det blir nog kul :)
På torsdag ska jag dra ut två tänder :S sen så ska jag vara med pappa hela dagen.
På fredag så ska jag till stan eller täby med Frida och Emmelli, hoppas på stan. Vi ska strosa runt på gatorna, kolla affärer och se på bio :)
Och på lördag ska jag vara med Frida och Elsa på deras spökrunda, jag ska typ vara en mördare med köttkniv! Skojigt värre :D

Ciaaao! <3


Kommentarer

Postat av: Anonym

- hehe!

Postat av: Syrran!

låter som du hade mysigt i uppsala. Och vilket kap med ´jackan, kan du inte lägga upp en bild?? Tycker synd om dig som måste ta ut två tänder till :( men du kommer få åkersbergas snyggaste smile efter det :) sakna dig jättemycket. massa pussar och kramar!

Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, jag har typ inte gjort något annat än att jobba. Nu ser jag fram emot min vinterresa till Mauritius om knappt en månad. Skulle du resa bort något i vinter nu? Kramar!

Postat av: Anonym

har fått den fantastiska äran att hålla alla krossade hjärtans dag tävling i samarbete med blogg.se.

Varför inte delta du också? Det krävs inte mycket, och priset är finfint!



direktlänk: http://fotokobran.se/2011/november/alla-krossade-hjartans-dag-tavling.html#comment

Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling i min blogg där jag lottar ut valfritt plagg, väska, skor osv ifrån märken som louis vuitton, canada goose, mulberry, converse, rayban, dior, osv osv :)



Klicka bara på länken här bredvid för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/?p=4984

Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling i min blogg där jag lottar ut valfritt plagg, väska, skor osv ifrån märken som louis vuitton, canada goose, mulberry, converse, rayban, dior, osv osv :)



Klicka bara på länken här bredvid för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/?p=4984

Postat av: Anonym

Have a nice day!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback