Min stora feta diss!

Skrivet den 2011-10-26 @ 13:14:32

Gud det är så himla irriterande med folk som lyssnar på musik på bussen! Elller det är väl egentligen inte det som är jobbigt utan det är när de som lyssnar på musik har så jäkla högt så att man hör ut! Det är dessutom extra jobbigt när det är samma lått och de sjunger samma sak -.- i hela 30 min fick jag lyssna på nån skum techno musik med en falsk sjungande kille, hade lust att fråga henne ifall hon kunde sänka men jag sparar det till en dag då jag är på dåligt humör och kan skälla ut henne inför hela bussen utan att bry mig hehe...


Kommentarer

Postat av: iiiden med 3 i

Nu har du chansen att visa upp din outfit inför 900-1000 läsare / dag !

länk : http://iiiden.blogg.se/2011/october/tavling-pa-g.html#comment

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback