På bussen!

Skrivet den 2011-10-21 @ 12:10:18

Nu sitter jag på bussen på väg hem, tyskan blev inställd så jag sluta klockan 12! Det är ju perfekt eftersom jag ska till uppsala med meine schwester och träffa min andra syrra och vi vill ju vara där så länge som möjligt ^^ det kommer att bli massor med shopping! YEAH! :D sen efter jag har varit i uppsala så ska Emmelli ha skräckfilmstjejkväll! Haha det blir helt AWESOME JU! Vi ska se devil, gothika och the eye tror ja, helt grymt. Dessutom ska vi äta pizza, helt perfekt helg efter massvis med hårdträning!
Nu måste jag dra igen, see you later alligator :)


Kommentarer

Postat av: Mimmi Naveed

BLI VECKANS BLOGG HOS MIG!

Länkning på 800 - 1200 bes + 1400 följare på twitter!

Good luck,

Puss

Postat av: Anonym

Trevlig helg ♥

Postat av: Anonym

Missa inte mina tävlingar där du bland annat kan vinna en Onepiece, unik spabehandling, skönhetsprodukter osv! :) kika in och se om någon faller dig i smaken.



http://flavoured.se/category/tavlingar.html

Postat av: Mimmi Naveed

Åh, kan du snälla ge tips på vilken/vilka låtar jag ska sjunga till min nya cover som släpps ut snart? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback