Sunday

Skrivet den 2011-10-09 @ 20:55:20

Tjo brääh allesammans! Idag har jag varit hurtig haha! :D tränat "de små folket" som Frida brukar säga, sen så gick jag en promenad och efter det tränade jag själv, puuh! Men efter träningen så åt jag en god sallad och chokladbollar. YUMMY!! :) nu spelar jag sims (nördig som jag är när jag är ensam haha) och kollar på Julie & Julia. Prövade att blogga med blogg.se appen men den SUGER ju verkligen! Går ju inte att ladda upp sitt inlägg, vad är det då för mening med den?! Men jag blev på bra humör igen när jag såg alla fina kommentarer jag fått! Blir sjukt glad ju! Trodde inte att nån orkade läsa min blogg.

Men det här med bloglovin. Vet inte riktigt vad det är haha men jag ska prova :) För er som har iphone så kan ni väl följa mig på instagram? Jag heter Stockholmen :)

Hur var er söndag btw?





Bjuder på lite härliga bilder hahah!! :D

Ciao! <3


Kommentarer

Postat av: Moi

alla gapar på ngt sätt på alla bilder ;) hihihhi :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback