Baywatch + sovmorgon = <3

Skrivet den 2011-09-21 @ 19:00:30

Hej hej! 
Nu sitter jag och kollar på Baywatch, har drogat det sen jag kom hem typ :D
Men det är ju så otroligt bra!! Innehåller 2 snygga killar (och då menar jag dregel snygga!) plus att själva programmet är kul också ^^

Här är Kelly Slater som spelar Slade :D

Imorgon har jag sovmorgon också! Vi börjar 10.15 så jag ska gå upp runt halv åtta/åtta och ta ett lååångt bad :) Så för att göra min morgon ännu bättre kan ni väl kommentera lite? Blir alltid så glad av att se kommentarer! Vet att det är några som läser min blogg i alla fall! Vi får se om jag även hinner med ett dagens outift inlägg imorrn, skulle ni vilja det? Kommentera mera i alla fall!! <3

//felicia <3


Kommentarer

Postat av: M*

Trevlig helg ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback