I have an opinion!

Skrivet den 2011-09-28 @ 17:59:01

Varför vill alla bli storbloggare? Så fort man kommer in på en blogg står det "nu ska jag verkligen satsa" och bla bla blaaa! För det första undrar jag varför vill ni bli stora bloggare? Om man får en stor blogg som typ kenza eller kissie så är man ju typ fast där.
Då kan man inte helt plötsligt bara lägga ner bloggen, det tycker i alla fall jag...
Och ni kommer inte bli super populära bara för att ni får en stor blogg! Bloggen är ju mest till för er att liksom säga vad ni tycker!
Inte vad ni tror folk skulle gilla att läsa om! Och det är väl inget fel på att blogga utan att ha 300 läsare per dag?
Blogga om vad ni tycker om eller vad som har hänt er! Och kopiera inte allt från andra bloggar!

"Vad vet hon om det?" kanske ni tänker. Men jag har gått igenom mycket. Har ingen lust att gå igenom det på bloggen men jag vet att jag kämpade igenom det, var mig själv och stod för det jag sa och jag ångrar ingenting!

Var dig själv och bry dig inte om vad andra tycker.
Gör inget ni ångrar för det är ni som kommer att få leva med det.



//felicia <3


Kommentarer

Postat av: Emma

Håller helt med dig Felicia! <3

Postat av: BeQ

Så sant! Och bra blogg du har, tjejen. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback