Min sommar 2011

Skrivet den 2011-09-05 @ 21:56:43

Min sommar har varit helt galet kul!! Åh alla roliga minnen, det finns ju så många!! :D
Här kan ni få se den i bilder (fast inte alla dårå, det är typ 300-400st bara från sommaren!)

















Min fina bästavän Emmelli!! Är så glad att jag har dig i mitt liv! <3



 

Haha!



Man muckar inte med Felicia...



Jag och Arne Weise... Eller Eric Saade





Älskade Tunisien <3





Hade den runt halsen...





Visst är Simo duktig?!



<3









För er som inte ser så står det "Upptacktsläger 2011 Skara"

Jag tror det här var det bästa sommarlovet i mitt liv :)

Jag har alltså gjort
Åkte till Finland (tog inte så många kort då.)
Varit ute lite på sjön
Bilutställningar
Varit med Emelie D
High Chaparral med Emmelli
Gröna Lund x2 först med syrran sen med Emmelli och Frida
Sett Alice Cooper live
Åkt till Ylwalis landställe
Tunisien
Upptacktsläger i Skara

Det har varit skitkul!!!

//Felicia


Kommentarer

Postat av: bästis<3

det var ju arne waise tror jag! :)) <3

älskarrrrrrrrrrrrr dig så!!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback