New beginning ;)

Skrivet den 2012-03-27 @ 15:46:12

Nu har jag inte bloggat på typ 100 år... Eller snarare ett halvår men same shit diffrent story ;)

Har funderat ett tag och tror att jag ska börja åka longboard! Det är Emmellis idé och tror faktiskt att det blir awesome. Får väl räkna med några skador men det verkar ju så kul och skönt när man väl kan det eller hur?!
Håller på och kollar lite på blocket och är sugen på några Kahalani brädor, de verkar ap bra! :)
Ni kan själva kolla på www.kahalani.se

Så jag ska försöka blogga nu men vi får väl se hur det går, är inte riktigt nöjd med headern och temat men får nog stå ut eftersom det blev en katastrof förra gången hehe :D

Nu ska jag kolla lite på ridestore och junkyard efter lite nya grejer, är skitsugen på en ny keps med typ OBEY på eller nån t-shirt från typ Neff (älska!) och ja vi får se om jag hittar något skojigt!

//Felicia :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback