Bildtorka

Skrivet den 2011-08-28 @ 20:13:08

Heeej!!!! Jag har ju nu lärt mig att blogga på mobilen men det är ett problem... Det går inte att ladda upp bilder :( I alla fall så sitter jag just och dricker smultron soda och kollar på how i met your mother, har det allmänt skönt alltså ;) Har varit och tränat tidigare idag och det gick ju bra, fast eftersom jag fortfarande inte är helt frisk så fick jag inte simma hela passet. Men imorgon är det dags för riktiga lektionerna igen, måste fortsätta slappa så att jag orkar, hehe ;) //Felicia


Kommentarer

Postat av: Västerbottenpaj - En sida för en god paj

Visst äre skönt att chilla när man precis tränat. Lata sig med gott samvete så att säga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback