Första dagen

Skrivet den 2011-08-22 @ 16:04:49

Japp då var första dagen i skolan klar! Gick riktigt snabbt och det var jättekul!
Började med att jag kom dit typ 5 min innan vi skulle samlas och gick in i entrén där alla killar från min klass satt, tänkte typ lite "nej va pinsamt!" men när jag öppnade dörren så sa alla typ i kör "Hej Felicia!" lite kul xD
Jag var typ den sista och när jag kom in i klassrummet var alla tjejer där, plus 4 nya!
Då kom först Emelie S och kramade mig sen Emmelli sen Emelie D sen Frida och sen Sofia, gud vad jag har saknat dom! Så vi hade en gruppkram efter det och då klämde jag med Lina och Madelene som är nya i klassen.

Dom nya heter Lina, Madelene (båda från Ljusterö så Frida kände dom) och Ida, tror jag och så Wendy.
Pratade inget med Ida eller Wendy, dom verkade blyga...
Sen var det ju såklart ett låååångt snack i klassrummet om det som ska hända, gäääääsp!
Märkte också att dom flesta killarna kommit in i puberteten, haha!

Det kändes i alla fall jävligt bra att vara tillbaka! Nu ska jag måla naglarna, ta bort sminket och sedan dra iväg till träningen, tummen upp!

//Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback