One year is a very long time...

Skrivet den 2011-08-09 @ 15:24:58

Nu är jag hemma från Tunisien...
Har gråtit mist 20 gånger från när vi åkte (söndags) tills nu.
Jag vill inte vara här i Sverige!!! Jag vill vara i Tunisien och spela vattenpolo, dansa på discot och vara med Simo!
Varför finns det inte så söta killar i Sverige?! Måste man flytta 300 mil bort för att bli kär på riktigt?!

Han har smsat mig en gång igår och jag hoppas vi håller kontakten men ett år är en väldigt lång tid...
Också så upptäckte pappa att han hade 20 dinarer kvar i plånboken!
Ops! Det är ju olagligt att ta med dinarer från landet...
Sååå jag sitter och väntar på att Simo ska svara så jag kan fråga efter hans adress och skicka pengarna till honom.

Jag träffa också en tjej som heter Amalie från danmark, det var jobbigt att lämna henne också :(
Hon åker hem imorgon bitti (02.00 på morgonen) vi hade så himla roligt sista kvällen!
Det var efter showen då det är en dans som man alltid dansar och hon gillar egentligen inte den så mycket men jag fick med henne och vi hade jättekul! Det var en kille som typ hade flirtat lite med mig innan som dansade brevid mig och försökte dansa med mig haha!

Hoppas det blir lika kul nästa år! Då måste jag stanna i minst två veckor!

Tyvärr får ni ingen bild! Då får ni kolla på facebook för jag vet inte om han vill bli upplagd på internet bara sådär.

//Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback